Невена Генчева

от Невена Генчева

Намерете новото си Аз с Екшънфитнес – ултимативната фитнес програма за жени с гарантирано сваляне на  всички излишни килограми. Това е специален тип режим, включващ постепенно увеличаващо се физическо натоварване, комбиниран с пропорционално намаляващо количество на хранителния прием.

Екшънфитнес не е нов вид спорт и е сравнително широко разпространен по целия свят, без значение от култура, религия и цвят на кожата. Може да бъде практикуван от всеки, като единственото задължително условие е наличието на две деца с малка възрастова разлика и липсата на помощен персонал.

Екшънфитнес не е спорт, а начин на живот. С Екшънфитнес вие постигате не просто стопяване на теглото, но и неусетно възприемате една по дзен гледна точка към света.  Гарантирам, че само след няколко месеца упорити тренировки, нервите ви ще преминат през първоначалния етап на „прегаряне” и ще се сдобиете с цяла палитра от нови начини да запазите психическото си равновесие. Ще осъзнаете, че дори когато мислите, че вече нямате сили да продължите, просто трябва да бръкнете по-надълбоко в себе си и там ще намерите спокойствие.

Екшънфитнес е с така изградена програма, че липсата на мотивация никога няма да бъде проблем. Забравете всички онези досадни фитнес уреди, които запълват стаите на дома ви. Ако нямате другарче за тренировки или досега винаги ви е домързявало да отскочите до залата, то Екшънфитнес е точно за вас.

Започнете Екшънфитнес сега! Накарайте приятелките си, които имат само едно дете, а също и онези, които все още нямат дете, да ви завиждат и да мечтаят да бъдат като вас.

Примерна програма на еднодневна тренировка Екшънфитнес при наличието на близнаци на 1 г. и 4 м.

07:00 – Събуждате се под звуците на двоен детски рев. Осъзнавате, че нямате копче „snooze”. С нежелание отмятате завивката и се опитвате да отворите очи, в които все едно има пясък. Криво-ляво намирате пантофите си, като едновременно с това настъпвате крачола на пижамата, опитвайки се да запазите равновесие. Ако преминете тази фаза успешно, се поздравете – вече сте в екшън режим.

07:10 – Отидете при децата си и установете колко броя от тях са будни и реват. Извадете ги от чувалите и креватчетата – по едно дете във всяка ръка. Съблечете пижамите им. С времето ще се научите да работите  разделно с всяка от ръцете си – браво, вече усъвършенствате координацията.

07:20 – Заведете ги в банята. Поставете едното на тоалетната, а на другото измийте зъбите. Не забравяйте да подпирате първото дете с крак, за да не скочи на земята преди да си е свършило работата. Със свободната си ръка му пречете да развие цялото руло тоалетна хартия. През цялото време обяснявайте кое е четка, паста, колко е хубаво да мием зъбките, за да са бели и здрави. Едновременно с това повтаряйте мантрата „пишшшшшш, пиш-пиш-пиш” с усмивка. Това е сутрешната ви медитация.

07:25 – Разменете децата, ръцете и краката. Повторете горните действия.

07:30 – Върнете се в детската стая и изберете дрехи за децата. Докато го правите, попречете им да извадят всички останали дрехи от гардероба и чекмеджетата. Облечете ги и сменете памперсите. Не им позволявайте да смесят закуската си с крем за подсечено дупе или гел за венци. Едновременно с това пейте „Патепатепатенце, жълтоклюнопатенце”.

07:50 – Заведете децата в кухнята и им пригответе закуска. Необходимо е тя да е питателна и здравословна, но вкусна и радваща окото. Докато я правите, попречете на децата да се катерят по столовете, масата, да събарят пердето, да пускат миялната, пералнята, фурната, котлоните, да лапат пръст или  неядливи растения, да отварят хладилника, да взимат неща от масата и да ровят в мивката. Опитайте се да не крещите. Все пак съседите ви още спят.

08:00 – Преборете се с децата си, за да ги закопчаете за столчетата, по които досега с ентусиазъм са се катерили. Изпаднете в медитативно състояние и започнете да ги храните.

08:30 – Можете да излезете от медитацията. Измийте децата и себе си, измийте пода и стените на кухнята, измийте приборите и косата си. Преоблечете децата и себе си. Направете всичко това за 10 минути.

08:50 – Поздравления! Вече сте положили повече труд от средностатистически чиновник.  Изпийте чаша вода. Не сядайте, за да не се отпуснат мускулите и духът ви. Ако много се налага, може да посетите тоалетната, но бързо, за да не тропат децата отвън по вратата. На излизане, не забравяйте да заключите вратата на банята и изтичайте да спасите децата си от пребиване или изпиване на праха за пране.

09:00 – След тази почивка продължаваме с нови сили. Оправете леглата, подредете къщата, пуснете прахосмукачка, ако е някой от дните ви за чистене. Направете това с поне едно дете под мишница. Сменяйте децата, за да не ревнуват. Отделете време да ги социализирате с прахосмукачката, за да не се страхуват от нея.

10:00 – Дайте на децата си плод. Здравословно е.

10:30 – Започнете да се приготвяте за разходка. Облечете ревящите деца, облечете себе си, опитайте се да не плачете много. Обуйте си обувките. Събуйте обувките и сменете памперса на едното дете. Обуйте обувките. Събуйте обувките – забравили сте чантата с багажа и водата. Работете над търпението си. Бъдете дзен. Дишайте дълбоко и сменете памперса на другото дете, за което тотално бяхте забравили. Обуйте се. Всички вече сте потни, помолете се времето да е благосклонно. Убедете децата да влязат в асансьора. Убедете себе си. Работете над личното си усъвършенстване.

11:00 – Вече сте навън. Усмихнете се, все пак сте сред хора! Поздравете гузно съседката от долния етаж, съседът от ляво така или иначе вече не ви поздравява. Минете през пазара и напазарувайте поне 10 кг продукти. Минете през детската кухня за бурканчета храна. Върнете се до пазара, където сте си забравили портмонето. Отидете на детската площадка и играйте с децата си. И с двете. Едновременно в двата края на площадката. Не забравяйте да се усмихвате! Социализирайте се за кратко с другите участници в програмата Екшънфитнес, докато пързаляте едното дете на люлката, а другото люлеете на пързалката.

12:00 – Почивката ви е към края си. Време е да се приберете, да разопаковате децата и да ги нахраните. Не забравяйте да навлезете в медитативно състояние. Измийте кухнята, децата и себе си. Преоблечете се. Измийте зъбите си, защото вероятно сте забравили да го направите сутринта. Срешете се.

13:00 – Убедете децата си, че трябва да си легнат. Но не с личен пример. Не се отпускайте!

13:20 – След като приспите децата, изяжте нещо дребно и незначително, и без друго от умора вероятно нямате апетит. Не забравяйте да се хидратирате. Минете и набързо през тоалетната.

14:00 – Пуснете пералнята, сгответе нещо за вечеря, все пак и мъжът ви трябва да се храни. Изгладете купчините с прани дрехи и ги подредете. Полейте цветята, нахранете котката, ако още се навърта наоколо. Позволено е да не се усмихвате.

15:30 – Първото дете се е събудило. Бързо изтичайте да го вземете, преди да е събудило сестра си/брат си. С него под мишница, пригответе следобедната закуска. Направете това тихо, убедете и детето да не плаче. Прочетете приказка, поиграйте си, докато се събуди и другото.

16:00 – Нахранете двете деца. Измийте кухнята, децата и себе си. Преоблечете се. Сменете памперсите.

До 19 – Играйте с децата си бодро и ведро. Научете ги на важни житейски уроци. Като, например, кое рингче е по-голямо и защо черпакът не влиза в гърлото на бутилката. Попречете им да се карат за играчките. Старайте се винаги да ги разтървавате, преди да са се наранили. Утешете разплаканото дете. Опитайте се да бъдете добра майка. Работете над себе си, не плачете.

19:00 – Посрещнете мъжа си с усмивка и в спретнат вид. Седнете на масата като семейство, комуникирайте на неговото ниво, поинтересувайте се как е минал денят му и дали е много изморен. Разговаряйте осведомено за политика и икономика.

19:30 – Нахранете децата, изчистете всичко и всички. Не плачете.

20:00 – Изкъпете двете деца, облечете им пижамите. Играйте си с тях съвместно с таткото. Той ще забележи, че всички сте кротки, добри и чисти. Ще ви завижда за приятно прекарания ден. Усмихвайте се. Не плачете и не се смейте истерично.

21:00, 21:30, 21:40, 22:10, 24:05, 02:30 – Убедете децата си да заспят.

 

Поздравления, вие се справихте успешно! Насладете се на спокойна почивка. Утре започваме отново.

⇒ Вижте също: ЕКШЪН ФИТНЕС 2 – ПРЕЗАРЕЖДАНЕ

⇒ Още статии от НЕВЕНА ГЕНЧЕВА

⇒ Още публикации от категория БЛИЗНАЦИ

 

Коментари